2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

18 aug 2014

Ik had spijt van gemiste kansen,
blijkt dat er weer nieuwe kansen komen,
heb ik nu spijt van de spijt.

13 opmerkingen:

Lutje zei

eigenlijk moet je iedere nieuwe kan grijpen die zich aanbied, dit vindt ik wel goed geschreven

gerdaYD zei

Knap bedacht en geschreven jongen, ik neem deze wijsheid met me mee,de dag in!

Sjoerd zei

Spijt is nutteloos, want dat is altijd te laat...

Kay ♥ zei

Zorg dat je nooit spijt krijgt van dingen die je nooit hebt gedaan.
Trek nieuwe kansen met beide armen binnen, en krijg je weer eens het deksle op de neus, vindt het dan spijtig voor hun die het verknalden, en herbegin want niets is nutteloos. ♥

די מריו zei

Spijt van spijt is eigenlijk jammer van de tijd.

Love As Always
Di Mario

De buurvrouw zei

Ik zeg altijd: voorspijt is er niet en naspijt telt niet! Liefs..

Vanessa zei

Dat vind ik heel mooi gezegd. Dat heb ik ook al gehad, dat ik achteraf spijt had dat ik zo'n spijt heb gehad over iets, want er zijn idd altijd andere kansen. Maar op het moment was er natuurlijk wel dat gevoel, omdat ik toen nog niet wist wat voor andere mooie kans er kwam.
Groetjes, Vanessa

Suske. zei

gemiste kansen komen niet terug, maar nieuwe komen er steeds bij al zijn ze soms wat anders dan de vorige maar maakt het iets uit ?

Medium Marianne zei


Voor wie of wat het jezelf verwijten?
Dat is pas spijtig ;-)

Rebbeltje ★ zei

Hoe kan je nu spijt hebben van iets wat er niet was

Anoniem zei

Hallo,
Kansen dienen zich soms aan op de meest onverwachte ogenblikken, kansen met je gebruiken, moet je benutten. Het lot bepaalt vaak hoe de kansen zich aandienen. Soms openlijk, soms een beetje verdoken. Spijt kan je enkel hebben over gemiste kansen, maar niet om kansen die je te beurt vallen. Elke dag is een nieuwe kans... niet altijd maken we daar oprecht gebruik van.

klaproos zei

tja, spijt is té laat A, daar heb je niks meer aan,

Merel zei

Gemiste kansen hoort bij het leven

Pagina's