2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

8 sep 2014

Schrijven kan iedereen, maar niet iedereen kan schrijven.

9 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

er is inderdaad een immens verschil tss schrijven en schrijven! :-))

gerdaYD zei

... maar zeg nu zelf Aatje, jij behoort beslist bij diegenen die wél kunnen schrijven hoor! En filosoferen is jou ook niet vreemd!

Kay ♥ zei

wie zei er: er zijn potloden en mensen, ze schrijven allebei.
Voor één keer treed ik G. bij, jij kan het beiden, van zottigheid tot menselijke diepzinnigheid.
Wat ik zelf doe? ik kan er de vinger niet opleggen, geen mening dus ♥
tot straks!

Sjoerd zei

Daarom typ ik alles... Ik kan het anders later zelf niet meer lezen.

Rebelse Huisvrouw zei

Ik sluit me aan bij Sjoerd - ik typ liever!

willy zei

ja, het hangt er van af wat je met schrijven bedoelt

Medium Marianne zei


Er is inderdaad verschil,
kort en krachtig schrijven met inhoud,
of langdradig zonder inhoud.

Rebbeltje ★ zei

Schrijven en schrijven...ik typel wat af maar niks van eigen hand ;)

Flavie zei

zo had ik het nog niet bekeken, maar wel volledig mee akkoord!

Pagina's