2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

13 nov 2014

Er zijn nog geheimen die nog geheim zijn,
en omdat ze geheim zijn, zijn ze nog steeds geheim..

11 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

hopelijk blijven die ook nog héél lang geheim, want geef toe;
wat is een leven zonder mysteries? :-)))

Marjolijn. zei

Als we nu al weten wat er op 5 dec. in de schoen komt is de spanning er al helemaal af hé... :-)

Fijne dag vandaag.

Lutje zei

hahaha, klopt, een geheim is een geheim

gerdaYD zei

Toen ik een heel klein meisje was
Vroeg ik mijn moeder : Wat zal ik zijn ?
Zal ik heel knap zijn en wordt ik rijk ?
Weet jij wat zij toen zei :

Que sera sera
Wat zijn moet, dat zal zo zijn
De toekomst die blijft geheim
Que sera sera
Wat moet zijn, zal zijn.

En toen ik al wat groter was
Vroeg ik de juffrouw : Wat zal ik doen ?
Wordt ik artiste of stewardess ?
Haar wijze raad was toen :

Que sera sera
Wat zijn moet, dat zal zo zijn
De toekomst die blijft geheim
Que sera sera
Wat moet zijn, zal zijn.

Toen ik mijn hart verloren had

Vroeg ik mijn liefste : Weet jij wat ons wacht ?
Zal de zon schijnen, dag in dag uit ?
Mijn liefste zei toen zacht :

Que sera sera
Wat zijn moet, dat zal zo zijn
De toekomst die blijft geheim
Que sera sera
Wat moet zijn, zal zijn.

En nu ik zelf al kinderen heb
Vragen ze : Moeder, wat zal ik zijn ?
Zal ik heel knap zijn en wordt ik rijk ?
Mijn antwoord zal steeds zijn :

Que sera sera
Wat zijn moet, dat zal zo zijn
De toekomst die blijft geheim
Que sera sera
Wat moet zijn, zal zijn.
© Jo Leemans

klaproos zei

:-) ik ben niet van de geheimen A, en ook niet van smerige spelletjes,
en daar zijn sommige mensen wel sterk in,
ik heb géén geheimen :-)
fijn hé

די מריו zei

Maar wat voor jou een geheim kan zijn, hoeft voor mij natuurlijk dat weer niet te zijn.

Love As Always
Di Mario

Rebbeltje ★ zei

Ja want waren ze niet meer geheim dan was het geen geheim meer....

Kay ♥ zei

Als je niets te verbergen hebt, zeg het aan niemand, dat is dan jouw geheim. ♥

willy zei

sommige dingen moet je voor jezelf zien te houden

Rebbeltje ★ zei

Geheimen onthuld ;)

Zou er bijna een blogje van kunnen maken grijnzzzz

Fijne avond

Sjoerd zei

Ik heb er ook nog een paar. Sommigen zijn tot trauma's verworden.

Pagina's