2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
   
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

28 jan 2015

Mijn geschiedenis is onderdeel van de geschiedenis,
zoals de geschiedenis onderdeel is van mijn geschiedenis.

8 opmerkingen:

gerdaYD zei

Fantastisch dat jij dat zo ziet jongen, zelf denk ik dat mijn geschiedenis nooit geschiedenis zal worden, daar ben ik te onbelangrijk voor... Maar ik klaag niet hoor, het leven is op zichzelf al zo'n groot geschenk van moeder natuur!

Medium Marianne zei


We schrijven allemaal onze eigen geschiedenis,
daardoor zijn we een deel van de gehele geschiedenis.

Kay ♥ zei

Elk mens schrijft zijn geschiedenis die in de annalen van de geschiedenis terecht komen, het is maar aan de hand van de prestaties dat er nog over gesproken zal worden. ♥

Rebbeltje ★ zei

Nu mijn geschiedenis zal niet in de boeken komen dat is zeker haha

willy zei

ieder zijn geschiedenis...

maar in de geschiedenis zullen ze me niet missen

Anoniem zei

Men weet nooit of men de geschiedenisboeken zal halen, daarvoor kunnen we onvoldoende in de toekomst kijken. Maar gelet op de onbelangrijkheid van de gewone Jan met de pet, is de kans miniem, om niet te zeggen, zo goed als nihil. Eigenlijk hoeven we ook niet in die boeken te worden vermeld.

Rebbeltje ★ zei

Dank voor de felicitatie...
Wel gezongen maar zonder puntmuts

Mey zei

Yup.

Pagina's