2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

12 jan 2015

Wanneer men de reden vergeten is, dan blijkt het de reden niet waard.

9 opmerkingen:

klaproos zei

gelukkig is er het vergeten :-)

Kay ♥ zei

Omdat alles een reden heeft, geeft dit alles een reden om te vergeten indien nodig, maar of het echt vergeten wordt, weet alleen de persoon in kwestie. ♥

די מריו zei

De meeste mensen zeggen dan dat ik vergeetachtig wordt, maar het was het niet waard. Dat is een beter antwoord.

Love As always
Di Mario

gerdaYD zei

.. en als je heel eerlijk bent besef je dan ook dat die redenen er niet toe doen, alleen het resultaat telt hé Aatje?

Boerin zonder Naam zei

Inderdaad!

Medium Marianne zei


Achteraf vragen naar de reden die geweest is,
is geen reden meer voor invulling in het heden.

Anoniem zei

ja alles gaat een eigen wending en eigenleven leiden lijkt me

Sjoerd zei

je hebt wat gedaan maar weet niet meer waarom... dat is Alouis.

Mey zei

Ha, maar soms sta ik toch me op het achterhoofd te krabben, maar dat is vaker wanneer ik zeker ben dat ik iets ging doen, en het dan toch ineens niet meer weet. Ligt niets aan de reden, maar alles aan de chaos inside. ;-)

Pagina's