2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

28 feb 2015

Ben ik bezig doe ik niks,
en als ik niks doe ben ik bezig,
zo doe ik niks en ben ik toch bezig.

21 opmerkingen:

curieuzeneuzemosterdpot zei

het belang van niksdoen is niet te onderschatten! :-))

fijn weekend, aaa!

Boerin zonder Naam zei

Natuurlijk ben je bezig! Je leeft! Je hele lichaam is bezig met werken, al doe je zellf helemaak niets...

Marjolijn. zei

Daar is het ook weekend voor.
Alles mag en niets moet.
Geniet er van...!

די מריו zei

En daar kun je echt heel druk mee zijn hoor. Dat moet je niet onderschatten.

Love As always
Di Mario

klaproos zei

heerlijk dat niks doen A, daar ben ik ook hele dagen mee bezig :-)

Garfjeuh zei

Hersenspinsels. Om over na te denken.
Fijn weekend.

gerdaYD zei

Niets doen moet je niet onderschatten Aatje, het vergt heel wat inspanning hoor! *wink, big smile*
Fijn weekend jongen waarin je naar ik hoop het lekker lui zijn tot een kunst zal verheffen!

satoriwoman.wordpress.com zei

Doen door niet te doen

Sjoerd zei

Daar kan ik nog wat van leren.

Medium Marianne zei

Slimmerd ;-), lekker niks doen in 't weekend, dan doe je heel wat.

fotorantje zei

zelfs niks doen kan vermoeiend zijn

Lutje zei

niks doen= doen, dus?

willy zei

niks doen...

dat kan wel eens deugd doen

Lies zei

Goed gevonden !
Lie(f)s.

Kay ♥ zei

Dat my dear A noemen ze rond de pot draaien, doe verder wat je te doen hebt ;-) Liefs ♥

Anoniem zei

Eigenlijk is men dan bezig met niets te doen, wat op zich niet altijd eenvoudig is. Niets doen, betekent ook niets denken, niets voelen en niets ondernemen. Om dat onder controle te houden doet men toch iets. Het beslissen van helemaal niets te doen.

Elisabeth zei

Vooral bezig zijn met niks doen zal heel vermoeiend zijn [ denk ik ]

Suske. zei

ik zit hier en doe iets !

merel zei

zelfs niks doen kan vermoeiend zijn

Rebbeltje ★ zei

Druk maken om niks

Mey zei

Dat zeg ik, niets doen is nog best moeilijk en vergt aardig wat inspanning. :-p

Pagina's