2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
   
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

14 feb 2015

Op de dag van de arbeid, werken vrijwilligers nog steeds het hardst.

9 opmerkingen:

gerdaYD zei

Op elke dag denk ik zo, vrijwilligers nemen hun werk heel serieus hé...

Kay ♥ zei

De mens is zijn eigen baas, in alles wat hij/zij doet ;-)
Toedels pipo-tje :p

Medium Marianne zei

Vooral moeders zijn
vrijwillgers ;-)

Anoniem zei

Meestal werken de vrijwilligers dan ook nog gratis, worden niet onderworpen aan eisen van vakbonden, staken ook doorgaans niet en doen hun werk met hart en ziel. Zelfs op de dag van de arbeid, een uitvinding van het rode legioen, dat vandaag de dag maar al te vaak het werk onderbreekt.

Lies zei

Da's op vééééél dagen...
Lie(f)s.

Sjoerd zei

Ik werk alle dagen hard...

Rebbeltje ★ zei

Heet dan ook niet voor niks dag van de arbeid...

Flavie zei

Heb ik veel bewondering voor!

Mey zei

Ik hoop dat ik er zo eentje ben, ik doe in ieder geval mijn best.

Pagina's