2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 

***************************
  
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

 

 

15 feb 2015

We weten allemaal hetzelfde, het verschil zit hem alleen in het weten.

9 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Is dat zo...?
Fijne zondag AAA.

gerdaYD zei

We vergeten wat we weten
Iedere fout
En ik onthoud
Alleen het houden van
Alleen het houden van (...)
© 3JS

Flavie zei

We denken soms dat we allemaal hetzelfde weten...

Medium Marianne zei


Niemand is hetzelfde, iedereen heeft een eigen waarheid in wat men weet..

Fijne Zondag Aatje

Rebbeltje ★ zei

Willen we dat wel weten ;)

Elisabeth zei

Daar moet ik eens over nadenken !

Suske. zei

als ik wist wat jij weet dan wist ik het ook.

די מריו zei

En hoe je het ervaart natuurlijk.

Love As always
Di Mario

Kay ♥ zei

Wat wij weten is een druppel, wat wij niet weten een oceaan. ♥

Pagina's