2024.......In 2024 zal er geen dagelijks gespinsel meer zijn…..

± 50 jaar gespinsels in 12 jaar hier gezet…. Op = op

Er is nog een restantje waarover nog nagedacht moet worden…. 

Zo nu en dan zal er nog wel iets verschijnen.

 

Dank aan Lut en K…, en andere, voor het regelmatig langskomen..

 

2023....Best wel een goed jaar... .maar aan alles komt een eind ............. Ook aan dit blog.....

2022 .... een zeer slecht begin .... het blijft aanmodderen.. Corona.... moeizaam jaar..

2021...... geen goed begin, .... 1 2 3+?! = Ayda !!!!

2020.. we gingen er weer voor … en toen corona !!! ... een verloren jaar .. of niet ...

2019 ..... een enerverend jaartje, met een mooi einde met de meiden.

2018 ..... Was een jaar van keuzes.

 ***************************
    
. 

Helaas zal/is mijn aanwezigheid op het WWW, stukken minder zijn.

Druk in Real life, met gevolg dat het niet meer bij te houden is in blogland, 4 honden vergen veel tijd... SORRY.

 

Ik dank ieder die langskomt en groet je !!!!

14 mrt 2015

Daar waar ik me bevind daar ben ik.

16 opmerkingen:

Marjolijn. zei

Gelukkig maar...!
Jezelf delen maakt ook niet gelukkig en kan heel vermoeiend zijn.

Mooie zaterdag.

די מריו zei

En laat dat nou net op de goede plek zijn.

Love As always
Di Mario

klaproos zei

dus dan hoef ik je niet te zoeken :-)

Anoniem zei

Blij dat je daar bent en niet hier.
Greet

Merel zei

hier en nergens anders

gerdaYD zei

Maar niet altijd hé Aatje, stel dat je aan het dagdromen bent, waar bevind je je dan?

Elisabeth zei

Kan niet missen .

fotorantje zei

dat is gemakkelijk hé

De buurvrouw zei

klopt! Ook als ik droom.
Fijn weekend A-tje!

Lutje zei

je bent altijd maar 1 plaats tegelijk :o)

Medium Marianne zei


Tot zover ben je dan ook gekomen :-)

willy zei

gelukkig maar...

Anoniem zei

Dat spreekt voor zich, waar een mens zich bevindt, daar is hij. Maar waar iemand zich ooit bevond, daar was men. Anderzijds zou men kunnen stellen, dat waar men zich ooit zal bevinden, men zal zijn.

Kay ♥ zei

Het verschil in karakter is het gevolg van hun ongelijke activiteit.
Daar middenin bevindt de mens zich, zich afvragend ben ik op mijn plaats?! liefs ♥

Rebbeltje ★ zei

Das een feit ;)

Mey zei

Maar de knikkers, zijn die daar ook? :-p

Pagina's